Poslovna področja

Spoznajte ProPIS

ERP sistem ProPIS je celovita rešitev, ki združuje funkcionalnosti ERP (načrtovanje virov podjetja), WMS (skladiščni informacijski sistem), MRP (načrtovanje materialnih potreb) in MES (sistem za spremljanje proizvodnje). Funkcionalnosti modulov omogočajo popoln nadzor in pregled nad delovanjem podjetja.

Proizvodnja in trgovina

Komu je namenjen?

ERP sistem ProPIS je zasnovan za potrebe malih, srednjih in velikih podjetij v panogah proizvodnje in trgovine. Celovitost rešitev prinaša podjetju številne ugodnosti, ki vam bodo pomagale optimizirati vaše poslovne procese ter povečati produktivnost in konkurenčnost.

Skladiščenje

WMS - Upravljanje skladišča

ProPIS optimizira procese od sprejema blaga in komisioniranja, do odpreme ter inventure. Z uporabo naprednih algoritmov in podporo črtnim kodam zagotavlja natančnost zalog in zmanjšuje potreben čas za obdelavo naročil. Zagotavlja sledljivost od sprejema do odpreme blaga, kar izboljša produktivnost skladišča in poveča zadovoljstvo strank s hitrejšo in zanesljivejšo dostavo.

  • Skladiščenje (WMS)

    Avtomatizirajte vodenje zalog in minimizirajte pretečeno blago.

  • Proizvodnja

    MRP - Načrtovanje virov v proizvodnji

    ProPIS omogoča natančno načrtovanje in upravljanje zalog materialov, potrebnih za proizvodnjo. Z analizo prodajnih napovedi, trenutnih zalog materiala in varnostnih zalog, sistem zagotavlja, da so vse surovine in komponente na voljo ob pravem času za nemoteno proizvodnjo. To zmanjšuje potrebo po prekomernih zalogah in minimizira tveganje za zastoje v proizvodnji. Prav tako zagotavlja vodenje sledljivosti skozi enostavne ali kompleksne proizvodne procese.

  • Proizvodnja (MRP)

    Poenostavite vodenje proizvodnje in vzpostavite nadzor.

  • Proizvodnja

    MES - Spremljanje in nadzor v proizvodnji

    ProPIS MES omogoča neprekinjeno sledenje in nadzor nad proizvodnimi procesi v realnem času. Napredni in avtomatizirani načini zajemanja podatkov omogočajo enostavno spremljanje in analiziranje dogodkov ter pomagajo pri grajenju revizijske sledi.

    Optimizacija je ključ do učinkovitosti in preseganja poslovnih ciljev. 

    ProPIS je več kot orodje, je vaš novi strateški partner.

    Poslovna inteligenca

    Vpogled v KPI-je - kjerkoli in kadarkoli

    Odločanje s pravočasnimi, kvalitetnimi in pravilno predstavljenimi podatki je lažje, hitrejše in učinkovitejše. ERP sistem ProPIS omogoča uvoz podatkov o poslovanju v orodja za poslovno analitiko, kar vam omogoča, da iz svojih podatkov iztisnete maksimalno vrednost.

    Spoznajte prednosti

    Sodoben spletni ERP sistem

    Nova generacija ERP sistema ProPIS prinaša inovativno rešitev za vaše poslovne potrebe.
    Z uporabo naprednih spletnih tehnologij smo ustvarili celovito rešitev.

    Dolgoročno sodelovanje

    Podpora naročnikom

    Strokovno podkovana ekipa svetovalcev skrbi za vašo nemoteno poslovanje in rast. Utečen proces komunikacije preko spletne podpore in telefona zagotavlja odzivnost in učinkovito reševanje zahtevkov.

    Izbirate lahko med različnimi paketi podpore. Ti so prilagojeni naročnikom tako, da prejmejo optimalno podporo s strani naših svetovalcev. Za več informacij nas kontaktirajte.

    spoznajte možnosti

    Poslovni model

    Izjemna prilagodljivost ERP sistema ProPIS ni vidna le v funkcionalnostih, temveč tudi v poslovnih modelih. Razumemo, da se različna podjetja odločajo za različne pristope, zato ponujamo dva glavna poslovna modela.

    V poslu digitalizacije

    Več kot tridesetletna tradicija soustvarja izjemen nabor izkušenj in strokovnost. Poskrbimo, da je vaša pot do cilja gladka in učinkovita.

    Zahtevajte ponudbo

    INTUITIVNOST

    Uporabniška izkušnja

    Pri oblikovanju ProPIS programske opreme smo se osredotočili na izkušnjo vseh ključnih uporabnikov. Ta je intuitivna, učinkovita in prijetna. Naš cilj je zagotoviti, da vsak uporabnik lahko hitro in enostavno izkoristi vse funkcionalnosti sistema, ne glede na njegovo stopnjo tehnične spretnosti ali predhodnega znanja.

    Poenostavite procese

    Elektronsko poslovanje

    Prihodnost je tukaj. ERP sistem ProPIS ima skozi vse ključne poslovne procese vgrajeno možnost izvoza eDokumentov v eSLOG standardu. Z eIzmenjavo podatkov se eRačuni in ostali eDokumenti pošiljajo direktno v informacijski sistem poslovnega partnerja z enim klikom. Avtomatizirajte in nadgradite vaše poslovne procese in dvignite učinkovitost na najvišji nivo.

    Kako delamo?

    Metodologija dela

    Razvili smo metodologijo dela, ki nam omogoča prilagodljivo, učinkovito in hitro vzpostavitev produkta.

    1. faza 

      Analiza

      Celovit pregled podjetja, procesov in poslovanja je osnova za kvalitetno izvedbo projekta.

    2. faza

      Vzpostavitev

      Vodimo projekt in vzpostavimo produkt, prilagojen vašim potrebam.

    3. faza

      Vzdrževanje

      Zagotovimo dolgoročno podporo in vzdrževanje produkta ProPIS z odzivno ekipo izkušenih strokovnjakov.

    Sledljivost

    Smo strokovnjaki za sledljivost surovin in izdelkov

    Učinkovito rešitev zagotavljamo podjetjem: 

    Pogosto zastavljena vprašanja

    Pripravili smo odgovore na najpogostejša vprašanja. Če odgovora na svoje vprašanje niste našli, vam nanj z veseljem odgovorimo tukaj.

    Pri načrtovanju vzpostavitve sistema ProPIS, najprej izvedemo temeljito analizo poslovanja. Vzpostavitev vključuje individualne prilagoditve in namestitev posameznih modulov produkta, na stacionarne in mobilne naprave ter vnos podatkov. Zadnji korak vzpostavitve vključuje tudi seznanjanje in izobraževanje kadra za učinkovito uporabo sistema.

    Mnoga podjetja se soočajo s podobnim izzivom, saj proces digitalizacije prinaša tako transformacijo poslovnih procesov kot tudi spremembo podjetniške kulture. Jasno komuniciranje ciljev in prednosti, ki jih projekt prinaša podjetju in zaposlenim, je ključnega pomena, saj dobro opredeli pomembnost digitalizacije. Izobraževanje zaposlenih omogoča, da učinkovito izkoristijo priložnosti, ki jih ponujajo nove rešitve. Zavedamo se, da digitalna transformacija ni postopek, ki ga zaposleni lahko sprejmejo in osvojijo čez noč, zato zagotavljamo visoko raven podpore in možnost postopnega uvajanja novosti. 

    S temi pristopi boste povečali možnosti za uspeh pri vzpostavitvi ProPIS-a v podjetju ter zmanjšali  strah pred spremembami med zaposlenimi.

    Na portalu za podporo, do katerega prejmete dostop, vam je na voljo naša visoko odzivna ekipa strokovnjakov.

    ProPIS je povezljiv tudi z drugimi rešitvami in napravami, saj je ena izmed ključnih prednosti produkta tudi fleksibilnost in skalabilnost.

    Zahtevajte ponudbo